Thursday 29 November 2007

Det er nå man bør ha en blogg. Når alt er jævlig fordi det er kanskje er flystreik og jeg skal dra i morra (hvis det ikke er flystreik) men har ikke pakka en drit. Og jeg nettopp våkna av at Veronica skal dra meg med på avskjedsdrink, og jeg bare har dratt på meg det som lå øverst i kofferten og ser helt mongo ut å sitter å biter meg i leppa og lurer på hvorfor i helvette det ikke er lov til å røyke inne. Og hvorfor jeg ikke er rik og har en koffertpakker, en sjåfør, og ikke minst en manager... For vanlige ting... "Ja, Eline.. Nå må du huske å pusse tennene" "Nei, Eline, du trenger ikke enda en kjole!" I morgen er Elines Milano historie. Kanskje kan denne bloggen handle om andre ting. Som eksotiske Trondheim, i lille Norge i Skandinavia der de snakker et veldig rart språk og alle har blondt hår og blå øyne. Kan bli spennende...

No comments: